بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

 استفاده از تصاوير مرتبط با متن در شبكه هاي اجتماعي 

در بازاريابي و فروش كه شما كار ميكنيد سعي كنيد از تصاويري كه مربوط به كارتان است در شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. اين كار بسيارمهم و براي مشتري جذاب تر است . بيشتر شبكه هاي اجتماعي عكس محور هستند ، علت اين امر آن است كه طبق تحقيقات صورت گرفته مخاطبان با محتواي بصري ارتباط و تعامل بهتري برقرار مي كنند . بنابراين كسب و كار ها نيز بهتر است به منظور جلب نظر مشتري در كنار محتوايي كه منتشر مي كنند عكس از محصولات خود قرار دهند . اين كار علاوه بر جلب نظر مخاطب موجب ميشود اطمينان مخاطب براي خريد محصول يا استفاده از خدمات يك كسب و كار افزايش يابد .

لينك دادن به سايت و ساير شبكه هاي اجتماعي

در بازاريابي و فروش اگر شما نيز جز آن دسته از افرادي هستيد كه از چندين رسانه براي تبليغات ديجيتال استفاده مي كنيد بهتر است با ترفند هايي مخطب هر يك از شبكه هاي اجتماعيتان را به بازديد از ساير شبكه هاي اجتماعي سوق دهيد اين كار را مي توانيد با لينك دادن اتفاق مي افتد . به منظور بازديد بيشتر شبكه هاي اجتماعي مي توانيد لينك آنها را در انتهاي سايتتان قرار دهيد و همچنين مي توانيد به منظور بهبود محتواي منتشر شده بر روي سايت لينك آن را در زير پست ها در شبكه هاي اجتماعي منتشر كنيد .

امتیاز:
بازدید: 34
برچسب:
:
[ 1396/10/21  ] [ ۱۴ ] [ networkmarkting ] [ ]

 موقعيت مناسب براي انتشار پست در اينستا

در پست هايي كه در اينستا ميگذاريد سعي كنيد از موقعيت هاي مناسب براي انتشار استفاده كنيد . اين كار به شما در كارتان و جذب مشتري بسيار زياد كمك ميكند. موقعيت مناسب بسيار مهم است. ارسال پست در بازه هاي زماني تعيين شده به نوعي نشانه ي احترام به مخاطب مي باشد . با توجه به آمار بازديد پست هايتان مي توانيد بهترين زمان را مشخص كنيد و در همان بازه ي زماني به انتشار پست هايتان بپردازيد . داشتن تقويم محتوايي مناسب باعث برندينگ شما در شبكه هاي اجتماعي مي شود .

توليد پست ها در اينستا 

سعي كنيد از شيوه ها و متدهاي جديد در پست گذاري استفاده كنيد. استفاده از پست هايي كه خلاقانه و بروز باشد بسيار در كار شما تا ثير گذار است و به شما در موفقيت در بازاريابي كمك ميكند. امروزه پست هاي معمولي مفيد نيستند و كاربران نميتوانند با محتواي غير خلاقانه ارتباط مناسب برقرار كنند . بنابراين در دنياي پر رقابت امروز داشتن محتواي همراه با خلاقيت در بازاريابي محتوا بسيار اهميت دارد و با توجه به عكس محور بودن اينستاگرام توليد محتوا براي آن اندكي دشوار است ، زيرا كه كاربران اينستاگرام به دنبال عكس هاي جذاب هستند و با محتوا ارتباط زيادي برقرار نمي كنند . بنابراين بايد از گرافيست هاي حرفه اي كمك گرفت تا ايده هاي عكاسي خلاقانه داشته باشند و از اين طريق بتوان با مخاطب تعامل بيشتري برقرار كرد .

امتیاز:
بازدید: 34
برچسب:
:
[ 1396/10/21  ] [ ۱۳ ] [ networkmarkting ] [ ]

 ارتباط موثر با مخاطب در بازاريابي 

لازم است بدانيد كه داشتن ارتباط با مشتر و مخاطبين بسيار در كار شما تاثير گذار است. رفتار شما به شكل احترام آميز در مقابل مشتري و تقاضاي او حسن زيادي دارد كه از آن قافل نشويد.  كه گاهي يك تشكر ، پاسخ دادن به كامنت ها در سريع ترين زمان ممكن و دعوت از مخاطب به تعامل در كسب و كار ميتواند تاثير به مراتب بيشتري داشته باشد . بنابراين هميشه ارائه ي خدمات و محصولات خوب همه ي كار را پوشش نميدهد و جلب اعتماد در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي نيازمند برقراري ارتباط موثر با مخاطب است .

ارتباط همراه با احترام و ادب در بازاريابي

شبكه هاي اجتماعي امروزه جاي ارتباطات رو در رو و چشمي را گرفته اند بنابراين همانطور كه در ارتباطات رو در رو رعايت ادب بسيار اهميت دارد در بازاريابي اينترنتي نيز به همين شيوه است . در ارتباطات مجازي لحن صحبت مشخص نيست بنابراين با به كار بردن لغات مناسب و به جا و استفاده از ايموجي هاي مناسب مي توان حس صميميت و اعتماد را در مخاطب ايجاد كرد . تقويت ارتباط با مشتري تاثير بسياري بر پيشبرد اهداف بازاريابي آنلاين و برندينگ هر كسب و كار دارد .

امتیاز:
بازدید: 36
برچسب:
:
[ 1396/10/21  ] [ ۱۳ ] [ networkmarkting ] [ ]

زمان  پست درشبكه ي اجتماعي 

زمان در شبكه هاي اجتماعي براي اكثريت زياد صرف ميشود و بسياربي از افراد از اين صفحه ها استفاده هاي زيتدي را ميكنند و در زندگيشان بسيار كاربرد دارد . يكي از اين شبكه ها كه بسيار ديده ميشود ميتواند به بازاريابي و فروش كسب و كار ها كمك كند . به خاطر داشته باشيد اگر زمان بيشترين بازديد از شبكه هاي اجتماعي و صفحه ي خود را بدانيد ميتوانيد در آن موقع به انتشار پست هايتان بپردازيد و بازديد بيشتري را بگيريد و اين در طولاني مدت به افزايش فروش و برندينگ شما كمك خواهد كرد .

ز ويدئو در محتواهاي شبكه ي اجتماعي 

همانطور كه ميدانيد يكي از آيتم هاي مهم در بازاريابي محتوا بازاريابي ويدئويي مي باشد . ويدئو يكي از تاثير گذارترين ابزار براي بازاريابي و فروش مي باشد . بهتر است ويدئو ي شما از محصولي كه عرضه مي كنيد تهيه شود و انتشار ويدئو يوتيوبي هيچ تاثير مثبتي براي كسب و كار شما نخواد داشت .

امتیاز:
بازدید: 41
برچسب:
:
[ 1396/10/5  ] [ ۲۱ ] [ networkmarkting ] [ ]

 جذابيت پست ها در شبكه هاي اجتماعي

در مورد بازاريابي آنلاين چه ميدانيد؟ آيا ميدانيد كه اين نوع باازريابي چگونه است بايد گفت كه  بازاريابي آنلاين  از نوع سخت و مهم بازاريابي است و در اين بازاريابي بايد به گونه ايي عمل شود كه مخاطب را نگه داريد  كه بتوانند بعد ها تبديل به مشتري شما شوند . بنابراين اينكه چگونه بتوانيد مخاطب هدفي را كه در نظر داريد به سمت خود بكشيد و از آنها مشتري بسازيد بسيار مهم است . اين كار شايد در گام اول ساده به نظر برسد ، اما كسب و كار هاي بسياري بوده اند كه فريب همين ساده به نظر رسيدن را خورده و وارد اين بازي شده اند و در نهايت پس از صرف زمان و هزينه ي فراواني پاسخ مناسبي از فعاليت هايشان دريافت نكرده و دلسر شده اند . براي اين كه اين اتفاق براي شما تكرار نشود بهتر است قبل از شروع هر نوع فعاليت حرفه اي در شبكه هاي اجتماعي اين مقاله را تا پايان بخوانيد .

 مناسبتهاي مختلف در بازاريابي 

در بازاريابي اينترنتي توجه داشته باشيد كه هرگز نبايد به طور كامل آرايش فروش به خود بگيريد ، توجه به مناسبت هاي مختلف و انتشار پست هايي در خصوص اين مناسبت ها مي تواند در اين امر به شما كمك كند و ضمن ماندگاري نام برند شما در ذهن مخاطب بعد ها موجب افزايش فروش شما شود . بهتر است علاوه بر توجه به مناسبت هاي داخلي ، برخي از مناسبت هاي جهاني را نيز حتما به ياد داشته باشيد تا بدين صورت بتوانيد طيف گسترده اي از مخاطب را براي خود نگه داريد .

امتیاز:
بازدید: 40
برچسب:
:
[ 1396/10/5  ] [ ۲۰ ] [ networkmarkting ] [ ]

 تصاوير جذاب درشبكه هاي اجتماعي 

كسب و كاري را كه راه اندازي ميكنيد سعي كنيد بسيار عالي و در مورد تبليغ شيوه هاي جديدي را راه اندازي كنيد مخاطباني كه در كسب و كار شما هستند و مدام پيگيري ميكنند را بيشتر جذب كنيد. با شغل خود و مخاطبي كه در آنها حضور فعال دارند انتخاب كنيد برخي از كسب و كار ها همانند مزون ها ، آرايشگاه ها ، فست فود ها و رستوران ها نيازمند اين هستند كه با انتشار عكس از محصولاتشان مخاطب را ترغيب به خريد كنند .براي مثال ممكن است پوشاكي كه در تن يك شخص باشد جلوه و زيبايي بيشتري نسبت به زماني كه در تن فرد نيست داشته باشد بنابراين براي اين مشاغل با انتخا كپشن ها و هشتك هاي مناسب عكس هاي از محصول را در معرض ديد مخاطب قرار داد . اين موضوع كه 65 تا 85 % افراد از حافظه تصويري بهتري برخوردار هستند مويد اين موضوع مي تواند باشد بنابراين با انتشار تصاوير حرفه اي و زيبا از محصولات خود ضمن نفوذ بيشتر ميتوانيد مدت طولاني تري در ذهن مخاطبانتان بمانيد .

 بهترين موفقيت شبكه هاي اجتماعي

امروزه با وجود كسب و كارهايي كه بسيار زياد است در كنار آنها شبكه هاي اجتماعي زيادي نيز شكل رفته است و اكثريت تمايل دارند كه در زمينه ي شبكه هاي اجتماعي فعاليت زيادي را داشته باشند..اما اينكه بتوان در ميان تعداد زياد فعالان در حوزه ي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موفق شد نيازمندن دانستن بايد ها و نبايد ها ي فعاليت در شبكه هاي اجتماعي است و بايد بتوان در اين رقابت شديد ميان كسب و كار ها با ترفند هايي مخاطب را به بازار خود مشتاق كرد. در ادامه ي اين مقاله به برخي از ترفند هاي موفقيت در شبكه هاي اجتماعي خواهيم پرداخت:

امتیاز:
بازدید: 44
برچسب:
:
[ 1396/10/5  ] [ ۱۰ ] [ networkmarkting ] [ ]

 مهمترين نكات شبكه هاي اجتماعي 


در زمينه ي كار نكاتي وجود دارد كه اكثريت به ان توجه نميكنند و اين باعث ضرر آنها در كسب و كار و موفقيت آنها ميشود بايد دقت كنيد كه كسب و كار در كنار هدف هايتان رونق ميگيرد. افرادي كه كسب و كاري را راه اندازي ميكنند قبل از ورود به بازاريابي شبكه ايي در مورد كار خود هدفي را دنبال نميكنند و بيشتر ميخواهند كسب و كار را راه اندازي كنند و به آن برسند.  از آنجايي كه اهداف كلي مشخصي براي بازاريابي اينترنتي ندارند سياست هاي متناسب با آن هدف را نيز نميدانند اما در حالت كلي چندين مورد وجود دارد كه در صورت رعايت كردن آنها ميتوانيد مخاطبانتان را به داشتن تعامل بيشتر در صفحه ي اختصاصي خود ترغيب كنيد .

دعوت از مخاطبين  به چالش


پايه ي اينستاگرام عكس مي باشد بنابراين اگر ميخواهيد بهترين نتيجه را از بازاريابي ديجيتال داشته باشيد بايد دقت كنيد كه اين تصاوير به گونه اي باشند مه در قدم اول توجه مخاطب را جلب نموده و در قدم دوم او را تشويق به اشتراك گذاري ، لايك و درج كامنت كند . براي اين كار بايد با نياز ها و روحيه ي مخاطبانتان آشنا باشيد و خود را جاي مخاطب قرار دهيد و اين سوال را از خود بپرسيد كه آيا محتوا منتشر شده به گونه اي است كه مخاطب را جذب كند . براي جذب مخاطب ميتوانيد مسابقاتي را برگزار كنيد . مثلا از آنها بخواهيد كه با محصولاتي كه از شما خريده اند عكس گرفته و تحت هشتك هاي خاصي آنها را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذارند . يا اينكه در زير عكس به اشتراك گذاشته شده دوستان خود را تگ كنند اين كار باعث مي شود هم ساير مخاطبين به شما بيشتر اعتماد كنند و هم اينكه با دعوت از دوست افراد بيشتري به چالش دعوت شوند و اين به نفع كسب و كار شما مي باشد . به طور كلي تصويري كه توسط مشتري شما به اشتراك گذاشته مي شود نفوذ بيشتري در ذهن مخاطبانتان دارد چون افراد به او به چشم يك فرد قراردادي نگاه نمي كنند و به گفته هايش بيشتر توجه مي كنند چنانچه اين تصوير منتشر شده همراه با يك كامنت نيز باشد قدرت نفوذ بيشتري خواهد داشت .

امتیاز:
بازدید: 40
برچسب:
:
[ 1396/10/4  ] [ ۲۲ ] [ networkmarkting ] [ ]

 اينستاگرام و مخاطب بالفعل 


مشتر و مخاطبين در امر خريد و فروش شما بسيار اهميت دارند شما بدون مشتري نميتوانيد كسب و كارتان را حفظ كنيد اولين اصولي كه بايد رعايت شود همين مشتريان ومخاطبين هستند كه بسيار ارزشمندند.اگر ميخواهيد مشتريان زيادي داشته باشيد بايد دايره ي تعاملاتتان را افزايش دهيد .يكي از راه هاي افزايش تعاملات و يافتن مخاطبان بازاريابي ديجيتال در شبكه هاي اجتماعي پر مخاطب است . شما از اين طريق مي توانيد خود را به ديگران معرفي كرده و علاقه مندان به محصولات و خدماتتان را جذب كنيد در وحله ي دوم اين شما هستيد كه با ارائه ي ارزش افزوده به مخاطب آنها را از مخاطب باالفعل به مخاطب بالقوه تبذيل مي كنيد .

اينستاگرام وكسب و كار 


شبكه هاي بازاريابي را بايد از آن استفاده كرد زيرا براي تبليغات بسيار مهم است و جالب است كه بدانيد از دست دادن آنها مساويست با از دست دادن كار و تبليغ در مورد كارتان پس بهتر است به اين مورد توجه كنيدبنابراين بهتر است اگر در اين شبكه ي اجتماعي عضويت نداريد با يك اكانت ساده در آن عضو شويد و در جريان اتفاقاتي كه در آن مي افتد قرار بگيريد . شايد قبلا راجع به كسب و كار شما در آنجا مطلبي درج شده باشد . ميتوانيد بدانيد كه نظر بقيه در رابطه با كسب و كار شما چيست و اطلاعاتي از اين قبيل به دست آوريد . 

امتیاز:
بازدید: 40
برچسب:
:
[ 1396/10/4  ] [ ۲۱ ] [ networkmarkting ] [ ]

 فعاليت در شبكه هاي اجتماعي 


شبكه هاي اجتماعي بهترين راه حل براي كار شما و تبليغات دركسب و كار ميباشد در مورد اينكه به عنوان  بازاريابي ديجيتال عاليت بكنيد بايد از اهداف افراد در شركت در باازريابي اطلاع داشته باشيد. در اين است كه بدانيم افراد از فعاليت در شبكه هاي اجتماعي چه هدفي را دنبال مي كنند و با شناسايي آن هدف ها بتوانيم براي آنها راهكار پيشنهاد داده و آنها را به سمت خود بكشانيم در يك مطالعه كلي مشخص شد كه عموم مردم از زمان پيدايش اينترنتي و فضاي مجازي براي اهداف زير در آنها فعاليت مي كردند :
افراد براي يافتن راه حل براي مشككلاتشان از فضاي مجازي استفاده مي كنند
در مورد مواردي كه اطلاعات كافي ندارند جستجو مي كنند .
به دنبال راه حا هايي براي رقابت با رقبا هستند
راه هايي براي يادگيري مهارت هاي جديد به صورت رايگان را جستجو مي كنند


افراد موفق در شبكه هاي اجتماعي 


اگر به كسب و كارهايي كه در بازاريابي ديجيتال موفق هستند نگاهي بياندازيم نكات مشتركي را در بين همه ي آنها خواهيم ديد اينكه همه ي آنها توانسته اند به سوال هاي زير به درستي پاسخ دهند . پس اگر شما نيز قصد داريد در اين فضا موفق شويد بايد بدانيد كه موفقيت شما در پاسخ صحيح دادن به سوال هاي زير است :آيا شما قادر هستيد گره اي از مشكلات مخاطبانتان باز كنيد ؟
ميتوانيد باعث ايجاد ارتباطات موثر بين خود و مخاطب شويد؟
به مخاطبتان حق انتخاب مي دهيد ؟ميتوانيد خدماتي را اراده دهيد كه مخاطب را مشعوف كند ؟

امتیاز:
بازدید: 40
برچسب:
:
[ 1396/10/4  ] [ ۲۰ ] [ networkmarkting ] [ ]

حذف اختلال در كار 

اين نكته بايد مورد بررسي قرار گبرد كه در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موفقيت و رسيدن به هدف بسيار مهم است در فيسبوك عاملهايي باعث موفقيت ميشود كه در اينجا مورد بررسي قرار گرفته . بدون شك يكي از عوامل حياتي كه موجب موفقيت فيسبوك شده است اين است كه سرورهاي آن دچار مشكل نمي شوند و همواره از زمان ظهور تا به حال در دسترس مردم بوده است .به علاوه تداوم روندي كه فيسبوك در پيش گرفته نيز بسيار حائز اهميت است محيط كاربري تغيير چنداني نكرده است و به همان صورتي كه بود هنوز هم هست . هر چند كه هر از چندگاهي تغيير لازم است ولي گاهي اوقات تغيير هاي ناگهاني و بدون فكر ميتواند تلاش هاي چندين ساله سازمان ها را در عرض چند دقيقه نابود كند . فيسبوك بسيار هوشمندانه و درك خواسته كاربر و راحتي كه كاربر با فضاي ساده و هميشگي فيسبوك دارد تا به حال تغييرات عظيمي در محيط فيسبوك ايجاد نكرده است.

برقراري ارتباطات گسترده در بازاريابي 

مارك زاكربرگ موسس فيسبوك معتقد است كه هدف اصلي و علت تاسيس فيسبوك در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي  اين بوده است كه بتواند يك دانشكده را به صورت مجازي همراه خود داشته باشد محيطي كه پر از ارتباطات است .در واقع مردمي كه در دنياي واقعي با هم در تعامل هستند فيسبوك اين امكان را فراهم كرده كه در اين فضا نيز بتوانند با هم در ارتباط باشند به علاوه ارتباطات فرامرزي نيز در فيسبوك به راحتي امكان پذير است و پلتفرمي است كه به نحو احسن توانسته هدف اصلي از تاسيسش را به تحقق برساند.

امتیاز:
بازدید: 41
برچسب:
:
[ 1396/10/4  ] [ ۰۹ ] [ networkmarkting ] [ ]

 نكاتي در مورد برند شخصي 

در مورد برند شخصي خود بررسي هاي لازم را داشته باشيد توجه كنيد كه همتنطور كه در زمينه ي برخورد شما با مشتري و اينكه چگونه نسبت به آنها احترام و ارتباط گرمي را برقرار كنيد در مورد برندتان نيز اقداماتي را انجام دهيد. در فضاي مجازي نيز واژه اي به ناام برند شخصي وجود دارد در واقع با رعايت يك سري نكات ريز ميتوان در بازاريابي آنلاين ،برندينگ را به خوبي انجام داد . بنابراين محتوايي منتشر كنيد كه مورد پسند مخاطبانتان باشد . دقت داشته باشيد كه محتوا شما مفيد و الهام بخش باشد و هويت شخصي يا هويت يرند يا كسب و كار شما را زير سوال نبرد .

سعي كنيد ارتباطات دو طرفه ايجاد كنيد

در ديجيتال ماركتينگ آنچه كه منجر به رشد يك كسب و كار يا شخص مي شود داشتن ارتباطات دو ظرفه است مثلما داشتن كاربر فعال است كه در بازاريابي شبكه اجتماعي ارزشمند است بنابراين داگر شما نيز ميخواهيد در بازاريابي اينترنتي موفق باشيد ، بايد توجه داشته باشيد كه در عين پست كردن مطالب و تصاوير خود ، به محتوا منتشر شده توسط ديگران توجه كنيد . بايد بدانيد كه اين يك ارتباط دو طرفه است هر اندازه كه ارتباط قوي تري با ديگران داشته باشيد ، آنها نيز توجه بيتري به شما مي كنند و همه ي پست هاي منتشر شده از جانب شما را دنبال خواهند كرد.

امتیاز:
بازدید: 18
برچسب:
:
[ 1396/10/4  ] [ ۰۷ ] [ networkmarkting ] [ ]

چگونگي  عملكرد اهداف در بازاريابي 

زماني در بازاريابي و هر كسب وكاري موفق هستيد كه انگيزه و هدف خود از آن كار را مشخص و به آن عمل كنيد. غير از اين بدست آوردن نيازها و خواسته هاي كار و اينكه براي هر كدام برنامه و ابزاري قرار دهيد نياز به تفكر و برنامه ريزي و اجراي آن دارد.در بازاريابي شبكه ايي اين امر لازم وضروريست .براي موفقيت در بازاريابي اينترنتي و علي الخصوص بازاريابي شبكه هاي اجتماعي نيز يك سري شاخص هايي از قبيل زمان پاسخگويي به مخاطب ، تععامل با مخاطب ، ميزان به اشتراك گذاري ها ، لايك ها و ... تعريف مي شود . ميزان اثر بخشي بازاريابي آنلاين را ميتوان با توجه به ميزان دستيابي كسب و كار به اين شاخص ها سنجيد و ميزان موفقيت سازمان در امر فروش و برندينگ را اندازه گيري كرد.

تشكيل تيم مديريت شبكه ي اجتماعي

آنچه كه در وحله ي اول اهميت دارد اين است كه بدانيم اعضاي اين تيم را از چه دپارتمان هايي انتخاب شوند و از هر دپارتمان چه كساني به عنوان نماينده در اين تيم حظور داشته باشند . چرا كه همانطور كه گفته شد سوال هايي كه مشتريان ميپرسند بعضا تخصصي بوده و پاسخ گويي به آن سوال ها توسط تيم بازاريابي ممكن نيست بنابراين از هر تخصص فردي مسئول مي شود تا به سوالات مشتريان در آن حوزه تخصصي پاسخ دهد به علاوه نياز ها و دغدغه هاي مشتريان در مراحل مختلف پيش از خريد ، در هنگام خريد و پس از خريد محصول متفاوت مي باشد و پاسخ گويي درست براي هر يك از اين دغدغه ها نيازمند افراد متخصص همان حوزه مي باشد .

امتیاز:
بازدید: 31
برچسب:
:
[ 1396/8/24  ] [ ۲۰ ] [ networkmarkting ] [ ]

قانون صبر و پيشرفت در شبكه هاي اجتماعي 

يكي از قوانين اساسي كه در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد صبر داشتن است. درست است شبكه هاي اجتماعي داراي يك اجتماع بزرگ است كه افراد زيادي در آن قرار دارند اما اگر ما بخواهيم باي بازاريابي اينترنتي خود از اين شبكه ها استفاده كنيم نيازمند صبرو شكيباي است. ساختن روابط زنجيره اي با مخاطبين در زمان كم ميسر نيست .

قانون در دسترس بودن روشي براي پيشرفت 

مهمترين بخش شبكه هاي اجتماعي تعامل پذيري در اين رسانه هاست . اين شبكه‌ها موجب مي‌شوند تا هركسي كه در آنها عضويت دارد به‌نوعي موجب غناي آنها شود. بنابراين اگر شما همانند يك انتشاردهنده سنتي محتوا رفتار كنيد و تنها پيام خود را انتشار دهيد، در حال از دست دادن فرصت بسيار زيادي مي‌باشيد. فقط و فقط اقدام به انتشار محتوا خود و سپس غيب شدن از صحنه نكنيد. همواره در دسترس مخاطب خود باشيد. هميشه بخشي از گفتگوي بين اعضاء را به خود اختصاص دهيد. همواره به‌طور مستمر در شبكه‌هاي اجتماعي خود حاضر شويد و رابطه‌اي دوسويه را با آنها شكل دهيد.
امتیاز:
بازدید: 27
برچسب:
:
[ 1396/6/23  ] [ ۰۷ ] [ networkmarkting ] [ ]

جلب توجه دنبال كنندگان روشي براي بهينه سازي

به دنبال نياز هاي فالوور هاي خود باشيد و سعي كنيد تصوير و محتوا را بر اساس نياز آنها انتشار دهيد. بهتر است بيشتر از تمركز بر چيزي كه مي خواهيد به آنها بگوئيد، بر چيزي كه آنها خواهان شنيدن از شما هستند تمركز داشته باشيد.

استفاده از Social Mention

اين ابزار به شما كمك مي كند تا بفهميد ديگران در اين شبكه ها در مورد شما چه مي گويند و چگونه مي انديشند؟

برقراري ارتباط صميمي در پيشرفت شبكه هاي اجتماعي

اگر بتوانيد روابط صميم تري با مخاطبين خود برقرار كنيد مي توانيد هميشه آنها را كنار خود حفظ كنيد. اكثر ما سعي مي كنيم از كساني خريد كنيم كه آنها را مي شناسيم. . بدين جهت گاهي اقدام به انتشار تصاوير شخصي و روابط پشت صحنه خود مشتريان يا ديگران بكنيد.

زير ساخت كمتر پيشرفت سريع تر 

براي نتيجه گيري بهتر سعي كنيد از زير ساخت كتر استفاده كنيد تا به هدف بهبود ديجيتال ماركتينگدست يابيد.اگر بخواهيد با شبكه هاي اجتماعي مختلف كار كنيد در اين صورت تمركز شما پايين مي آيد و ممكن است نتيجه عكس ببينيد.

امتیاز:
بازدید: 28
برچسب:
:
[ 1396/6/23  ] [ ۰۷ ] [ networkmarkting ] [ ]

ايجاد شور و هيجان براي كاربران به تبليغ

اعضاي پيج شما بهترين تبليغ كننده براي شما هستند اگر برايتان مقدور است آنها را تشويق به تبليغات كنيد يكي از بهترين ترفند هاي تبليغ برگزاري مسابقات متنوع مي باشد . يك مسابقه اينستاگرامي معمولا طوري طراحي مي شود كه كاربران را تشويق به اشتراك عكس از محصولات يا محيط يك فروشگاه مي كند. براي مثال اگر شما صاحب يك رستوران هستيد مي توانيد يك مسابقه طراحي كنيد و از مشتريانتان كه به صورت حضوري براي صرف غذا مراجعه مي كنند دعوت كنيد تا از غذاي سفارشي خود عكس بگيرند و با هشتگ مخصوصي كه شما تعيين كرده ايد آپلود كنند، پس از آن مي توانيد معيارهايي مثل تعداد لايك بيشتر را براي انتخاب برنده تعيين كنيد، با اين كار تعداد فالوور هاي بيشتري جذب خواهيد كرد و از طرفي يك شور و نشاط هم بين مشتريانتان ايجاد مي شود. يك راه ديگر براي استفاده از كاربران پيشنها براي تگ كردن دوستانشان است، براي اين كار هم يك جايزه تعيين كنيد و براي كسي كه بيشترين تعداد دوستانش را تگ كند جايزه بدهيد. از مشتريان بخواهيد همكاري كنند وقتي شخصي از شما خريد مي كند از اون بخواهيد تا از خود به همراه محصول خريداري شده يك عكس تهيه كند و برايتان بفرستد تا آن را در اينستاگرام آپلود كنيد. اين كار حس خوبي به خود آن شخص مي دهد و از طرفي باعث ايجاد اطمينان بيشتري در بقيه افراد مي شود و در صورتي خود آن فرد عكس را در حساب خود منتشر كند باعث مي شود دوستان او نيز به سمت شما جذب شوند.
 

هزينه براي جذب فالوور

حتما تبليغات كنيد برخي از پيج هايي كه فالوور بالا دارند با دريافت هزينه پيج شما را تبليغ مي كنند در اين صورت تعداد فالوورهاي شما هم افزايش مي يابد بعضي پيج ها نيز در ازاي دريافت پول بيشتري به صورت تضميني تعداد چند هزار فالوور برايتان جذب مي كنند. علاوه بر اين ها سايت هاي زيادي نيز وجود دارند كه فالوور را مي فروشند و پكيج هاي مختلفي نيز ارائه مي كنند، در مورد ماهيت كار اينگونه سايت ها شباهت زيادي وجود دارد و استفاده از آنها را منوط به تشخيص خودتان مي دانم.

ايجاد صميميت به كمك ارسال تصوير

يكي از امكاناتي كه اينستاگرام در اختيار شما قرار مي دهد ارسال تصاوير يه يك شخص خاص به صورت خصوصي با حفظ روابط عمومياست. اين امكان به شما اجازه ميدهد تا با مشتريان خاص خود ارتباط نزديك تري برقرار كنيد و محصولات جديد خود را قبل از نمايش عمومي براي افراد خاصي بفرستيد و يا اگر محصولي را فروخته ايد عكس محصول بسته بندي شده و آماده ارسال را براي خريدار بفرستيد تا در جريان لحظه به لحظه خريد خود قرار بگيرد.
حتما افراد را فالوو كنيد
يكي از روشهاي بالابردن فالوور، فالو كردن افراد است تجريه نشان مي دهد كه از هر دو فالوور يكي از آنها شما را فالو ميكند، هر چند اين كار زمان بر است ولي مي توانيد از اين روش براي جذب افراد مهمي كه ميشناسيد استفاده كنيد. مثلا اگر كسي را ميشناسيد كه مي دانيد به محصولات شما علاقه دارد حتما او را فالوو كنيد.
امتیاز:
بازدید: 29
برچسب:
:
[ 1396/6/4  ] [ ۰۹ ] [ networkmarkting ] [ ]

ايده هايي براي اشتراك گذاري

در شبكه هاي اجتماعي افراد بسيار زيادي حضور دارند.اما همه اين افراد هوادارنيستند به اين منظئر كه اگر شما مطلبي را در يكي از شبكه هاي اجتماعيانتشار داديد فقط كساني كه در لحظه‌ي منتشر كردن پست آنلاين باشند و يا نامشان Tag شده باشد، مطلب شما را خواهند ديد. پس بهتر است يك مطلب را چند بار و با لحن‌هاي مختلف با استفاده از ابزارهايي مانند hootsuit يا توسط خودتان به اشتراك بگذاريد.نكته مهم اينجاست كه به ازاي هر بار انتشار مجدد مطلب چند مطلب جذاب و جديد انتشار تا صفحه شما جذاب باقي بماند.

 اعتماد مشتري در شبكه هاي اجتماعي 

يكي از راه هاي پيشرفت در شبكه هاي اجتماعي اين است كه به تمامي نياز هاي مشترهايمان پاسخ بدهيم نه اينكه تنها به يكي از اين مياز ها توجه كنيم.توجه به نياز هاي مشتري باعث ميشود تا مشتري بيش از پيش به ما و كسب و كارمان اعتماد كند.. دانشمندان به تازگي در حوزه عصب شناسي هورموني به نام اعتماد را كشف كرده اند. اين هورمون با نامoxytocin سبب افزايش اعتماد در فرد مي شود. در واقع ايجاد اين هورمون باعث بهتر شدن تشخيص تمايز فرد با ديگران مي‌شود و ارزيابي مثبت نسبت به ديگران را در شخص تقويت مي كند در نتيجه هورمون اعتماد باعث تغيير ادراك مغز از افراد و موقعيت‌هاي مختلف مي‌شود.

اعتمادسازي بيشتري بين مشتري و برند باعث شانس موفقيت در بازاريابي آنلاين مي شود فعاليت‌هايي مانند زمانبندي مناسب، ارتباطات موثر، خوش‌قول بودن و انجام تعهدات قراردادي از مجموعه‌ كارهايي هستند كه منجر به فعاليت اين هورمون مي‌شوند، ولي يك بازارياب‌ شبكه‌هاي اجتماعي مي‌تواند با مطالعه دقيق تر اين هورمون به فعاليت‌هايي كه در شبكه هاي اجتماعي منجر به ايجاد آن در بدن مي شود بپردازد.

 مديريت در شبكه هاي اجتماعي

 بازاريابي و فروش داراي قسمت هاي مختلفي است.يكي از اين قسمت ها را ميتوان به تبليغات اختصاص داد.تبليغات در شبكه هاي اجتماعي بايد به صورتي باشئد كه ميزان بازديد هاي مطلب . به طبع آن سايت و فروش هم بالا ميرود.

 ارتباط گرم و موثر با مخاطبان

سعي كنيد قانون ارتباط موثر را رعايت كنيد و ارتباط با مشتري را به گرمي حفظ كنيد و با او تماس بگيريد. با استفاده از لينكدين مي‌توانيد بازارمشتريان خود را بيابيد. همچنين با استفاده از ابزاري به نام google analytics مي توانيد زماني ورود كاربران از طريق لينكدين به وب سايت را بررسي كنيد. هر قدر اين زمان بيشتر باشد، به اين معناست كه ارتباط مستحكمي بين شما و بازديدكنندگانتان در شبكه‌ هاي اجتماعي ايجاد شده است .
زماني كه مشتريان هدف خود را در شبكه هاي اجتماعي يافتيد، به آنها ايميل ارسال كنيد يا در توييتر و فيس بوك براي شروع مكالمه به آنها پيام بدهيد. اين شيوه براي كساني كه پست‌هاي شما را در شبكه‌هاي اجتماعي لايك كرده يا به اشتراك گذاشته اند بهتر عمل خواهد كرد.

تبليغات آفلاين موثر

برخلاف پيشرفت‌هاي بسيار زياد دنياي ديجيتال ماركتينگ، همچنان بعضي از روش هاي آفلاين هم موثر است. يك تحقيق جديد توسط Search Engine Land نشان مي دهد كه ۸۵ درصد از مشتريان براي پيدا كردن يك كسب و كار محلي از اينترنت استفاده مي كنند. استفاده از تلويزيون، راديو و تبليغات چاپي منجر به دسترسي به بازه متفاوتي از كاربران مي شود. پس در بين دوستان خود سكوت نكنيد و شبكه‌هاي اجتماعي‌ تان را معرفي كنيد.

 

امتیاز:
بازدید: 45
برچسب:
:
[ 1396/5/22  ] [ ۱۷ ] [ networkmarkting ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 1992
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب