بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

 استفاده از تصاوير مرتبط با متن در شبكه هاي اجتماعي 

در بازاريابي و فروش كه شما كار ميكنيد سعي كنيد از تصاويري كه مربوط به كارتان است در شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. اين كار بسيارمهم و براي مشتري جذاب تر است . بيشتر شبكه هاي اجتماعي عكس محور هستند ، علت اين امر آن است كه طبق تحقيقات صورت گرفته مخاطبان با محتواي بصري ارتباط و تعامل بهتري برقرار مي كنند . بنابراين كسب و كار ها نيز بهتر است به منظور جلب نظر مشتري در كنار محتوايي كه منتشر مي كنند عكس از محصولات خود قرار دهند . اين كار علاوه بر جلب نظر مخاطب موجب ميشود اطمينان مخاطب براي خريد محصول يا استفاده از خدمات يك كسب و كار افزايش يابد .

لينك دادن به سايت و ساير شبكه هاي اجتماعي

اگر شما نيز جز آن دسته از افرادي هستيد كه از چندين رسانه براي تبليغات ديجيتال استفاده مي كنيد بهتر است با ترفند هايي مخطب هر يك از شبكه هاي اجتماعيتان را به بازديد از ساير شبكه هاي اجتماعي سوق دهيد اين كار را مي توانيد با لينك دادن اتفاق مي افتد . به منظور بازديد بيشتر شبكه هاي اجتماعي مي توانيد لينك آنها را در انتهاي سايتتان قرار دهيد و همچنين مي توانيد به منظور بهبود محتواي منتشر شده بر روي سايت لينك آن را در زير پست ها در شبكه هاي اجتماعي منتشر كنيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۱:۲۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 1995
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب