بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

 موقعيت مناسب براي انتشار پست در اينستا

در پست هايي كه در اينستا ميگذاريد سعي كنيد از موقعيت هاي مناسب براي انتشار استفاده كنيد . اين كار به شما در كارتان و جذب مشتري بسيار زياد كمك ميكند. موقعيت مناسب بسيار مهم است. ارسال پست در بازه هاي زماني تعيين شده به نوعي نشانه ي احترام به مخاطب مي باشد . با توجه به آمار بازديد پست هايتان مي توانيد بهترين زمان را مشخص كنيد و در همان بازه ي زماني به انتشار پست هايتان بپردازيد . داشتن تقويم محتوايي مناسب باعث برندينگ شما در شبكه هاي اجتماعي مي شود .

توليد پست ها در اينستا 

سعي كنيد از شيوه ها و متدهاي جديد در پست گذاري استفاده كنيد. استفاده از پست هايي كه خلاقانه و بروز باشد بسيار در كار شما تا ثير گذار است و به شما در موفقيت در بازاريابي كمك ميكند. امروزه پست هاي معمولي مفيد نيستند و كاربران نميتوانند با محتواي غير خلاقانه ارتباط مناسب برقرار كنند . بنابراين در دنياي پر رقابت امروز داشتن محتواي همراه با خلاقيت در بازاريابي محتوا بسيار اهميت دارد و با توجه به عكس محور بودن اينستاگرام توليد محتوا براي آن اندكي دشوار است ، زيرا كه كاربران اينستاگرام به دنبال عكس هاي جذاب هستند و با محتوا ارتباط زيادي برقرار نمي كنند . بنابراين بايد از گرافيست هاي حرفه اي كمك گرفت تا ايده هاي عكاسي خلاقانه داشته باشند و از اين طريق بتوان با مخاطب تعامل بيشتري برقرار كرد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۰۰:۳۲ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2002
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب