بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

 تصاوير جذاب درشبكه هاي اجتماعي 

كسب و كاري را كه راه اندازي ميكنيد سعي كنيد بسيار عالي و در مورد تبليغ شيوه هاي جديدي را راه اندازي كنيد مخاطباني كه در كسب و كار شما هستند و مدام پيگيري ميكنند را بيشتر جذب كنيد. با شغل خود و مخاطبي كه در آنها حضور فعال دارند انتخاب كنيد برخي از كسب و كار ها همانند مزون ها ، آرايشگاه ها ، فست فود ها و رستوران ها نيازمند اين هستند كه با انتشار عكس از محصولاتشان مخاطب را ترغيب به خريد كنند .براي مثال ممكن است پوشاكي كه در تن يك شخص باشد جلوه و زيبايي بيشتري نسبت به زماني كه در تن فرد نيست داشته باشد بنابراين براي اين مشاغل با انتخا كپشن ها و هشتك هاي مناسب عكس هاي از محصول را در معرض ديد مخاطب قرار داد . اين موضوع كه 65 تا 85 % افراد از حافظه تصويري بهتري برخوردار هستند مويد اين موضوع مي تواند باشد بنابراين با انتشار تصاوير حرفه اي و زيبا از محصولات خود ضمن نفوذ بيشتر ميتوانيد مدت طولاني تري در ذهن مخاطبانتان بمانيد .

 بهترين موفقيت شبكه هاي اجتماعي

امروزه با وجود كسب و كارهايي كه بسيار زياد است در كنار آنها شبكه هاي اجتماعي زيادي نيز شكل رفته است و اكثريت تمايل دارند كه در زمينه ي شبكه هاي اجتماعي فعاليت زيادي را داشته باشند..اما اينكه بتوان در ميان تعداد زياد فعالان در حوزه ي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موفق شد نيازمندن دانستن بايد ها و نبايد ها ي فعاليت در شبكه هاي اجتماعي است و بايد بتوان در اين رقابت شديد ميان كسب و كار ها با ترفند هايي مخاطب را به بازار خود مشتاق كرد. در ادامه ي اين مقاله به برخي از ترفند هاي موفقيت در شبكه هاي اجتماعي خواهيم پرداخت:

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۵۱:۴۱ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 2433
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب