بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

حذف اختلال در كار 

اين نكته بايد مورد بررسي قرار گبرد كه در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موفقيت و رسيدن به هدف بسيار مهم است در فيسبوك عاملهايي باعث موفقيت ميشود كه در اينجا مورد بررسي قرار گرفته . بدون شك يكي از عوامل حياتي كه موجب موفقيت فيسبوك شده است اين است كه سرورهاي آن دچار مشكل نمي شوند و همواره از زمان ظهور تا به حال در دسترس مردم بوده است .به علاوه تداوم روندي كه فيسبوك در پيش گرفته نيز بسيار حائز اهميت است محيط كاربري تغيير چنداني نكرده است و به همان صورتي كه بود هنوز هم هست . هر چند كه هر از چندگاهي تغيير لازم است ولي گاهي اوقات تغيير هاي ناگهاني و بدون فكر ميتواند تلاش هاي چندين ساله سازمان ها را در عرض چند دقيقه نابود كند . فيسبوك بسيار هوشمندانه و درك خواسته كاربر و راحتي كه كاربر با فضاي ساده و هميشگي فيسبوك دارد تا به حال تغييرات عظيمي در محيط فيسبوك ايجاد نكرده است.

برقراري ارتباطات گسترده در بازاريابي 

مارك زاكربرگ موسس فيسبوك معتقد است كه هدف اصلي و علت تاسيس فيسبوك در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي  اين بوده است كه بتواند يك دانشكده را به صورت مجازي همراه خود داشته باشد محيطي كه پر از ارتباطات است .در واقع مردمي كه در دنياي واقعي با هم در تعامل هستند فيسبوك اين امكان را فراهم كرده كه در اين فضا نيز بتوانند با هم در ارتباط باشند به علاوه ارتباطات فرامرزي نيز در فيسبوك به راحتي امكان پذير است و پلتفرمي است كه به نحو احسن توانسته هدف اصلي از تاسيسش را به تحقق برساند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۵۴:۱۸ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2004
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب