بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

چگونگي  عملكرد اهداف در بازاريابي 

زماني در بازاريابي و هر كسب وكاري موفق هستيد كه انگيزه و هدف خود از آن كار را مشخص و به آن عمل كنيد. غير از اين بدست آوردن نيازها و خواسته هاي كار و اينكه براي هر كدام برنامه و ابزاري قرار دهيد نياز به تفكر و برنامه ريزي و اجراي آن دارد.در بازاريابي شبكه ايي اين امر لازم وضروريست .براي موفقيت در بازاريابي اينترنتي و علي الخصوص بازاريابي شبكه هاي اجتماعي نيز يك سري شاخص هايي از قبيل زمان پاسخگويي به مخاطب ، تععامل با مخاطب ، ميزان به اشتراك گذاري ها ، لايك ها و ... تعريف مي شود . ميزان اثر بخشي بازاريابي آنلاين را ميتوان با توجه به ميزان دستيابي كسب و كار به اين شاخص ها سنجيد و ميزان موفقيت سازمان در امر فروش و برندينگ را اندازه گيري كرد.

تشكيل تيم مديريت شبكه ي اجتماعي

آنچه كه در وحله ي اول اهميت دارد اين است كه بدانيم اعضاي اين تيم را از چه دپارتمان هايي انتخاب شوند و از هر دپارتمان چه كساني به عنوان نماينده در اين تيم حظور داشته باشند . چرا كه همانطور كه گفته شد سوال هايي كه مشتريان ميپرسند بعضا تخصصي بوده و پاسخ گويي به آن سوال ها توسط تيم بازاريابي ممكن نيست بنابراين از هر تخصص فردي مسئول مي شود تا به سوالات مشتريان در آن حوزه تخصصي پاسخ دهد به علاوه نياز ها و دغدغه هاي مشتريان در مراحل مختلف پيش از خريد ، در هنگام خريد و پس از خريد محصول متفاوت مي باشد و پاسخ گويي درست براي هر يك از اين دغدغه ها نيازمند افراد متخصص همان حوزه مي باشد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۰:۱۶ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 32
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2022
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب