بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

چند نكته از اخلاق در شبكه هاي اجتماعي

خيلي از افراد بدون توجه  در تفاوت شبكه هاي اجتماعي مثل اينستا يا فيس بوك و.....از آنها استفاده ميكنند.واين خطر بزرگيست براي كساني كه در بازاريابي وفروش هستند ودچار شكست آنها در كار ميشود.و در نتيجه هرگز تمايل به فعاليت در شبكه هاي اجتماعي ندارند يا اينكه حتي ممكن است بازارها يا حوزه‌هايي را از دست بدهيم كه مدت‌هاي زيادي در تلاش براي بدست آوردن آنها بوده‌ايم.

منظور از گره و ارتباط در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

اكثر شبكه هاي اجتماعي طوري طراح شده اند كه مخاطب را به چالش مي كشند و حس اضطراب را به فرد وار ميكنند. اصولا شبكه هاي اجتماعي به دو واژه گره و ارتباط ختم مي شود. هر فردي در اين شبكه هاي اجتماعي يك گره محسوب ميشود و هر تماسي تحت عنوان يك ارتباط در نظر گرفته مي شود. در واقع در شبكه هاي اجتماعي من با يكي از دوستانم ارتباط برقرار ميكنم و مي توانم از اين طريق با ديگر دوستان دوستم ارتباط برقرار كنم با انتشار محتوا و فالو كردن با صرف كمي وقت دايره ارتباطات من بزرگ تر خواهد شد. بر عكس شبكه هاي اجتماعي در دنياي امروز اكثر اجتماعات براساس اهداف خاصي دور هم جمع مي شوند اجتماعات مختلف حول محور اهداف، مقاصد و ارزش‌هاي مشترك شكل مي‌گيرند. زماني كه اهداف و مقاصد يكسان است مطمئنا نتيجه مطلوبي به دست مي آيد.مثلا افرادي كه عاشق مقاله نويسي هستند دور هم جمع مي شوند. با اين وجود، يك شبكه اجتماعي عمومي‌تر از اين صحبت است و هميشه جايگاه خنثي و بي‌طرف در برابر اهداف و ارزش‌ها اتخاذ مي‌كند: به عبارتي همان امكانات و فرصت‌هايي كه براي دوستداران كتاب فراهم مي‌آورد را با همان سرعت براي افراد ضد كتاب هم فراهم مي‌آورد. اين دقيقاً سياستي است كه يك اجتماع آن را تحمل نمي‌كند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۳:۱۲ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 2430
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب