بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

 براي تشويق مشتري به ماندن در سايت از ترفندهاي روانشناسي استفاده كنيد

اكثر سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه ظاهري كسل كننده دارند و حوصله ي مشتري خيلي زود سر ميرود و از بازديد از سايت خسته مي شوند. پس سعي كنيد به جاي استفاده از راه هاي كسل كننده براي كاربرتان جذاب باشيد. ظاهر خلاقانه خيلي مهم است. خلاقيتتان را حفظ كنيد.

مثلا  كاربري را تصور كنيد كه مي‌خواهد يك فايل داخل سايت را دانلود كند.

براي اين منظور بايد اطلاعات ايميل خود را وارد كند.

و هم‌چنين به چند سوال پاسخ دهد.

اگر اين فعاليت از دو مرحله بيشتر شود، احتمال ترك كردن آن صفحه بيشتر مي‌شود.

توجه به مشتريان قبلي را فراموش نكنيد

گاها به قدري درگير جذب مشتريان جديد مي‌شويم كه مشتريان قبلي را فراموش مي‌كنيم.

تحقيقات نشان داده‌اند، هزينه‌ي جذب هر مشتري تقريبا ۶ برابر نگهداري يك مشتري است.

لذا نبايد توجه به مشتريان قبلي كه منبع اطلاعات براي كسب‌وكارمان مي‌باشند را فراموش كنيم.

علاوه بر اين، چون مشتريان قبلي از محصولات شما استفاده كرده‌اند، مي‌توانند بازخوردهايي ارائه دهند كه با آن‌ها محصولات شما بهبود پيدا كند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۴:۳۸ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2007
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب