بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

 نكاتي در مورد برند شخصي 

در مورد برند شخصي خود بررسي هاي لازم را داشته باشيد توجه كنيد كه همتنطور كه در زمينه ي برخورد شما با مشتري و اينكه چگونه نسبت به آنها احترام و ارتباط گرمي را برقرار كنيد در مورد برندتان نيز اقداماتي را انجام دهيد. در فضاي مجازي نيز واژه اي به ناام برند شخصي وجود دارد در واقع با رعايت يك سري نكات ريز ميتوان در بازاريابي آنلاين ،برندينگ را به خوبي انجام داد . بنابراين محتوايي منتشر كنيد كه مورد پسند مخاطبانتان باشد . دقت داشته باشيد كه محتوا شما مفيد و الهام بخش باشد و هويت شخصي يا هويت يرند يا كسب و كار شما را زير سوال نبرد .

سعي كنيد ارتباطات دو طرفه ايجاد كنيد

در ديجيتال ماركتينگ آنچه كه منجر به رشد يك كسب و كار يا شخص مي شود داشتن ارتباطات دو ظرفه است مثلما داشتن كاربر فعال است كه در بازاريابي شبكه اجتماعي ارزشمند است بنابراين داگر شما نيز ميخواهيد در بازاريابي اينترنتي موفق باشيد ، بايد توجه داشته باشيد كه در عين پست كردن مطالب و تصاوير خود ، به محتوا منتشر شده توسط ديگران توجه كنيد . بايد بدانيد كه اين يك ارتباط دو طرفه است هر اندازه كه ارتباط قوي تري با ديگران داشته باشيد ، آنها نيز توجه بيتري به شما مي كنند و همه ي پست هاي منتشر شده از جانب شما را دنبال خواهند كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۳:۰۶ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 وارد كننده ي كاغذديواري ها 

نمونه ي مهم و ضروري در شناخت بهترين شركت طراحي دك.راسيون تيراژه ي هارموني شناخته شده است. اين شركت از نظر وارداتي و كيفيت محصول بالاترين رتبه را دارد. كاغذ ديواري يكي از محصولات اين شركت است.محصولات شركت تيراژه هارموني بسيار متنوع و به روز مي باشد . از جمله برترين محصولات مي توان به كاغذ ديواري سه بعدي –كاغذ ديواري برجسته – كاغذ ديواري آبرنگي– كاغذ ديواري تصويري – كاغذ ديواري پسرانه و كاغذ ديواري دخترانهو كاغذ ديواري اتاق خواب ، كاغذهاي ديواري اداري و … اشاره كرد .

اين محصولات داراي بالاترين استاندارد هاي كيفي مي باشند و امكان انتخابي آسان و مطمئن را براي شما عزيزان فراهم مي كنند .شركت با انتخاب بهترين مشاوران فروش در خدمت شما عزيزان مي باشد تا شما را در خريد  متناسب دكوراسيون داخلي منزلتان ياري كند .

تيراژه هارموني به عنوان يكي از بزرگترين وارد كنندگانكاغذ هاي ديواريمحسوب ميشود، علاوه بر اين متناسب با نياز هاي مشتريان خود انواع مختلفكاغذهاي ديواري ايراني نيز عرضه ميكند

پاركت لمينت وتنوع در كار 

از ديگر محصولات شركت تيراژه هارموني مي توان بهپاركت لمينتاشاره كرد.پاركت لمينت نوعي كفپوش است كه امروزه در بسياري از ادارات و منازل مورد استفاده قرار ميگيرد. شركت تيراژه هارموني در تلاش است تا با تنوع درر طرح هاي مختلف پاركت لمينت نياز مشتريان عزيز را برطرف كند.

انواع مختلف پاركت لمينت با عناوينپاركت لمينت مربعي، پاركت لمينت رنگ روشن و پاركت لمينت رنگ تيره شناخته مي شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۸:۰۱ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

چگونگي  عملكرد اهداف در بازاريابي 

زماني در بازاريابي و هر كسب وكاري موفق هستيد كه انگيزه و هدف خود از آن كار را مشخص و به آن عمل كنيد. غير از اين بدست آوردن نيازها و خواسته هاي كار و اينكه براي هر كدام برنامه و ابزاري قرار دهيد نياز به تفكر و برنامه ريزي و اجراي آن دارد.در بازاريابي شبكه ايي اين امر لازم وضروريست .براي موفقيت در بازاريابي اينترنتي و علي الخصوص بازاريابي شبكه هاي اجتماعي نيز يك سري شاخص هايي از قبيل زمان پاسخگويي به مخاطب ، تععامل با مخاطب ، ميزان به اشتراك گذاري ها ، لايك ها و ... تعريف مي شود . ميزان اثر بخشي بازاريابي آنلاين را ميتوان با توجه به ميزان دستيابي كسب و كار به اين شاخص ها سنجيد و ميزان موفقيت سازمان در امر فروش و برندينگ را اندازه گيري كرد.

تشكيل تيم مديريت شبكه ي اجتماعي

آنچه كه در وحله ي اول اهميت دارد اين است كه بدانيم اعضاي اين تيم را از چه دپارتمان هايي انتخاب شوند و از هر دپارتمان چه كساني به عنوان نماينده در اين تيم حظور داشته باشند . چرا كه همانطور كه گفته شد سوال هايي كه مشتريان ميپرسند بعضا تخصصي بوده و پاسخ گويي به آن سوال ها توسط تيم بازاريابي ممكن نيست بنابراين از هر تخصص فردي مسئول مي شود تا به سوالات مشتريان در آن حوزه تخصصي پاسخ دهد به علاوه نياز ها و دغدغه هاي مشتريان در مراحل مختلف پيش از خريد ، در هنگام خريد و پس از خريد محصول متفاوت مي باشد و پاسخ گويي درست براي هر يك از اين دغدغه ها نيازمند افراد متخصص همان حوزه مي باشد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۰:۱۶ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

علت وقت گير بودن شبكه هاي اجتماعي

اگر توجه كنيد با اينكه شبكه هاي اجتماعي خيلي طرفدار داره وروز به روز بيشتر هم ميشود اما خيلي افراد هستند كه لذت كافي ازآن را نميبرند ونتيجه نميگيرند.آنها براي خود يك صفحه در سايتها تشكيل دادن.ولي باز هم نتوانستند ديجيتال ماركتينگ خود را گسترش دهند و مشتريان كمي دارنداين موضوع تقريباً شبيه به اين است كه شما مثلاً در يك باشگاه ورزشي ثبت‌نام كنيد و فردا صبح با ناراحتي و كسالت از اين كه شكم شما عضله يا شش تكه نشده از خواب برخيزيد. مزاياي حاصل از رفتن به يك باشگاه ورزشي در طول زمان نصيب شما مي‌شود. به عبارتي آنها در نتيجه استفاده صحيح از وسايل و داشتن يك رژيم غذايي و ورزشي مناسب حاصل مي‌شوند كه بايد تحت نظر و برنامه‌ريزي باشند. شبكه‌هاي اجتماعي نيز چيزي متفاوت از اين موضوع نيستند و مزاياي حاصل از آنها براي يك كسب و كار نياز به مدت زمان بسيار زيادي تا حاصل شدن دارد. به عبارت ديگر آنها نتايج حاصل از استفاده از زيرساخت هاي اجتماعي مناسب براي آن سازمان بخصوص و برنامه‌ريزي استراتژيك مناسب و همچنين اندازه‌گيري موفقيت مي‌باشد.

ارزيابي تجربيات مشتري

حوزه بسيار مهمي كه استفاده از شبكه هاي اجتماعي در آن موثر است تجربه هاي مشتري است. در اين دوره ديگر نمي توان محدود به محصول خاصي يا فعاليت خاصي بود در اين دوره بايد نسبت به رقبا متمايز باشيك و در جهت ز بيشتر مشتري را جذب بازار خود كنيم و به مشتري ارزش دهيم. بطور كلي شبكه‌هاي اجتماعي فرصتي را در اختيار كسب‌وكارها قرار مي‌دهند تا از آن طريق اقدام به غني‌سازي تجربه مشتريان در ارتباط با خودشان نمايند، البته براي آن راه‌هاي مختلفي هم وجود كه برخي از آنها به قرار زير است: برآورده ساختن نياز خدماتي مشتري، اجازه دادن به مشتري براي ابراز نظر و عقيده در توسعه محصولات و خدمات جديد و اجازه به آنها براي اشتراك‌گذاري دانش و روش‌هاي خاص خودشان در انجام برخي از امور.

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۲۵:۵۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

چند نكته از اخلاق در شبكه هاي اجتماعي

خيلي از افراد بدون توجه  در تفاوت شبكه هاي اجتماعي مثل اينستا يا فيس بوك و.....از آنها استفاده ميكنند.واين خطر بزرگيست براي كساني كه در بازاريابي وفروش هستند ودچار شكست آنها در كار ميشود.و در نتيجه هرگز تمايل به فعاليت در شبكه هاي اجتماعي ندارند يا اينكه حتي ممكن است بازارها يا حوزه‌هايي را از دست بدهيم كه مدت‌هاي زيادي در تلاش براي بدست آوردن آنها بوده‌ايم.

منظور از گره و ارتباط در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

اكثر شبكه هاي اجتماعي طوري طراح شده اند كه مخاطب را به چالش مي كشند و حس اضطراب را به فرد وار ميكنند. اصولا شبكه هاي اجتماعي به دو واژه گره و ارتباط ختم مي شود. هر فردي در اين شبكه هاي اجتماعي يك گره محسوب ميشود و هر تماسي تحت عنوان يك ارتباط در نظر گرفته مي شود. در واقع در شبكه هاي اجتماعي من با يكي از دوستانم ارتباط برقرار ميكنم و مي توانم از اين طريق با ديگر دوستان دوستم ارتباط برقرار كنم با انتشار محتوا و فالو كردن با صرف كمي وقت دايره ارتباطات من بزرگ تر خواهد شد. بر عكس شبكه هاي اجتماعي در دنياي امروز اكثر اجتماعات براساس اهداف خاصي دور هم جمع مي شوند اجتماعات مختلف حول محور اهداف، مقاصد و ارزش‌هاي مشترك شكل مي‌گيرند. زماني كه اهداف و مقاصد يكسان است مطمئنا نتيجه مطلوبي به دست مي آيد.مثلا افرادي كه عاشق مقاله نويسي هستند دور هم جمع مي شوند. با اين وجود، يك شبكه اجتماعي عمومي‌تر از اين صحبت است و هميشه جايگاه خنثي و بي‌طرف در برابر اهداف و ارزش‌ها اتخاذ مي‌كند: به عبارتي همان امكانات و فرصت‌هايي كه براي دوستداران كتاب فراهم مي‌آورد را با همان سرعت براي افراد ضد كتاب هم فراهم مي‌آورد. اين دقيقاً سياستي است كه يك اجتماع آن را تحمل نمي‌كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۳:۱۲ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

قانون صبر و پيشرفت در شبكه هاي اجتماعي 

يكي از قوانين اساسي كه در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد صبر داشتن است. درست است شبكه هاي اجتماعي داراي يك اجتماع بزرگ است كه افراد زيادي در آن قرار دارند اما اگر ما بخواهيم باي بازاريابي اينترنتي خود از اين شبكه ها استفاده كنيم نيازمند صبرو شكيباي است. ساختن روابط زنجيره اي با مخاطبين در زمان كم ميسر نيست .

قانون در دسترس بودن روشي براي پيشرفت 

مهمترين بخش شبكه هاي اجتماعي تعامل پذيري در اين رسانه هاست . اين شبكه‌ها موجب مي‌شوند تا هركسي كه در آنها عضويت دارد به‌نوعي موجب غناي آنها شود. بنابراين اگر شما همانند يك انتشاردهنده سنتي محتوا رفتار كنيد و تنها پيام خود را انتشار دهيد، در حال از دست دادن فرصت بسيار زيادي مي‌باشيد. فقط و فقط اقدام به انتشار محتوا خود و سپس غيب شدن از صحنه نكنيد. همواره در دسترس مخاطب خود باشيد. هميشه بخشي از گفتگوي بين اعضاء را به خود اختصاص دهيد. همواره به‌طور مستمر در شبكه‌هاي اجتماعي خود حاضر شويد و رابطه‌اي دوسويه را با آنها شكل دهيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۰:۳۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

جلب توجه دنبال كنندگان روشي براي بهينه سازي

به دنبال نياز هاي فالوور هاي خود باشيد و سعي كنيد تصوير و محتوا را بر اساس نياز آنها انتشار دهيد. بهتر است بيشتر از تمركز بر چيزي كه مي خواهيد به آنها بگوئيد، بر چيزي كه آنها خواهان شنيدن از شما هستند تمركز داشته باشيد.

استفاده از Social Mention

اين ابزار به شما كمك مي كند تا بفهميد ديگران در اين شبكه ها در مورد شما چه مي گويند و چگونه مي انديشند؟

برقراري ارتباط صميمي در پيشرفت شبكه هاي اجتماعي

اگر بتوانيد روابط صميم تري با مخاطبين خود برقرار كنيد مي توانيد هميشه آنها را كنار خود حفظ كنيد. اكثر ما سعي مي كنيم از كساني خريد كنيم كه آنها را مي شناسيم. . بدين جهت گاهي اقدام به انتشار تصاوير شخصي و روابط پشت صحنه خود مشتريان يا ديگران بكنيد.

زير ساخت كمتر پيشرفت سريع تر 

براي نتيجه گيري بهتر سعي كنيد از زير ساخت كتر استفاده كنيد تا به هدف بهبود ديجيتال ماركتينگدست يابيد.اگر بخواهيد با شبكه هاي اجتماعي مختلف كار كنيد در اين صورت تمركز شما پايين مي آيد و ممكن است نتيجه عكس ببينيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۱۰:۴۴ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

ايجاد شور و هيجان براي كاربران به تبليغ

اعضاي پيج شما بهترين تبليغ كننده براي شما هستند اگر برايتان مقدور است آنها را تشويق به تبليغات كنيد يكي از بهترين ترفند هاي تبليغ برگزاري مسابقات متنوع مي باشد . يك مسابقه اينستاگرامي معمولا طوري طراحي مي شود كه كاربران را تشويق به اشتراك عكس از محصولات يا محيط يك فروشگاه مي كند. براي مثال اگر شما صاحب يك رستوران هستيد مي توانيد يك مسابقه طراحي كنيد و از مشتريانتان كه به صورت حضوري براي صرف غذا مراجعه مي كنند دعوت كنيد تا از غذاي سفارشي خود عكس بگيرند و با هشتگ مخصوصي كه شما تعيين كرده ايد آپلود كنند، پس از آن مي توانيد معيارهايي مثل تعداد لايك بيشتر را براي انتخاب برنده تعيين كنيد، با اين كار تعداد فالوور هاي بيشتري جذب خواهيد كرد و از طرفي يك شور و نشاط هم بين مشتريانتان ايجاد مي شود. يك راه ديگر براي استفاده از كاربران پيشنها براي تگ كردن دوستانشان است، براي اين كار هم يك جايزه تعيين كنيد و براي كسي كه بيشترين تعداد دوستانش را تگ كند جايزه بدهيد. از مشتريان بخواهيد همكاري كنند وقتي شخصي از شما خريد مي كند از اون بخواهيد تا از خود به همراه محصول خريداري شده يك عكس تهيه كند و برايتان بفرستد تا آن را در اينستاگرام آپلود كنيد. اين كار حس خوبي به خود آن شخص مي دهد و از طرفي باعث ايجاد اطمينان بيشتري در بقيه افراد مي شود و در صورتي خود آن فرد عكس را در حساب خود منتشر كند باعث مي شود دوستان او نيز به سمت شما جذب شوند.
 

هزينه براي جذب فالوور

حتما تبليغات كنيد برخي از پيج هايي كه فالوور بالا دارند با دريافت هزينه پيج شما را تبليغ مي كنند در اين صورت تعداد فالوورهاي شما هم افزايش مي يابد بعضي پيج ها نيز در ازاي دريافت پول بيشتري به صورت تضميني تعداد چند هزار فالوور برايتان جذب مي كنند. علاوه بر اين ها سايت هاي زيادي نيز وجود دارند كه فالوور را مي فروشند و پكيج هاي مختلفي نيز ارائه مي كنند، در مورد ماهيت كار اينگونه سايت ها شباهت زيادي وجود دارد و استفاده از آنها را منوط به تشخيص خودتان مي دانم.

ايجاد صميميت به كمك ارسال تصوير

يكي از امكاناتي كه اينستاگرام در اختيار شما قرار مي دهد ارسال تصاوير يه يك شخص خاص به صورت خصوصي با حفظ روابط عمومياست. اين امكان به شما اجازه ميدهد تا با مشتريان خاص خود ارتباط نزديك تري برقرار كنيد و محصولات جديد خود را قبل از نمايش عمومي براي افراد خاصي بفرستيد و يا اگر محصولي را فروخته ايد عكس محصول بسته بندي شده و آماده ارسال را براي خريدار بفرستيد تا در جريان لحظه به لحظه خريد خود قرار بگيرد.
حتما افراد را فالوو كنيد
يكي از روشهاي بالابردن فالوور، فالو كردن افراد است تجريه نشان مي دهد كه از هر دو فالوور يكي از آنها شما را فالو ميكند، هر چند اين كار زمان بر است ولي مي توانيد از اين روش براي جذب افراد مهمي كه ميشناسيد استفاده كنيد. مثلا اگر كسي را ميشناسيد كه مي دانيد به محصولات شما علاقه دارد حتما او را فالوو كنيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۰:۲۵ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

توسعه بازاريابي شبكه هاي اجتماعي  

اگر احساس مي كنيد سايت شما بازديد كننده محدودي دارد بايد حتما بر روي شبكه هاي اجنتماعي خود كار كنيد و بازديد كننده سايت خود را از اين طريق افزايش دهيد.حتي اگر فكر مي كنيد بازديد كننده سايت شما از طريق رسانه هاي اجتماعي بالاتر از 30 درصد است مي توانيد به دنبال كارايي بالاتر و رشد روز افزون آن باشيد تا بازاريابي و فروش موثري داشته باشيد. امروز مي خواهيم در اينجا راهكار هاي مهم و اساسي براي پيشرفت در شبكه هاي اجتماعي را به اختصار توضيح دهيم.

برقراري پيوند بين شبكه هاي اجتماعي

شما مي توانيد كار بران فيس بوك خود را به لينكدين و تويتر هدايت كنيد وكاري كنيد كه شما را در گوگل پلاس دنبال كنند. آنگاه با نهاندن هر چيزي روي شبكه هاي اجتماعي، هميشه در ميان پيروان تان هستيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۳۲:۱۱ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 براي تشويق مشتري به ماندن در سايت از ترفندهاي روانشناسي استفاده كنيد

اكثر سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه ظاهري كسل كننده دارند و حوصله ي مشتري خيلي زود سر ميرود و از بازديد از سايت خسته مي شوند. پس سعي كنيد به جاي استفاده از راه هاي كسل كننده براي كاربرتان جذاب باشيد. ظاهر خلاقانه خيلي مهم است. خلاقيتتان را حفظ كنيد.

مثلا  كاربري را تصور كنيد كه مي‌خواهد يك فايل داخل سايت را دانلود كند.

براي اين منظور بايد اطلاعات ايميل خود را وارد كند.

و هم‌چنين به چند سوال پاسخ دهد.

اگر اين فعاليت از دو مرحله بيشتر شود، احتمال ترك كردن آن صفحه بيشتر مي‌شود.

توجه به مشتريان قبلي را فراموش نكنيد

گاها به قدري درگير جذب مشتريان جديد مي‌شويم كه مشتريان قبلي را فراموش مي‌كنيم.

تحقيقات نشان داده‌اند، هزينه‌ي جذب هر مشتري تقريبا ۶ برابر نگهداري يك مشتري است.

لذا نبايد توجه به مشتريان قبلي كه منبع اطلاعات براي كسب‌وكارمان مي‌باشند را فراموش كنيم.

علاوه بر اين، چون مشتريان قبلي از محصولات شما استفاده كرده‌اند، مي‌توانند بازخوردهايي ارائه دهند كه با آن‌ها محصولات شما بهبود پيدا كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۴:۳۸ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 70
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 1138
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

اینستاگرامی ها

  دستگاه برش لیزر  /  تور نجف /  دوربین مداربسته بیسیمسئو کار حرفه ای  / تشک بادی باربری در تهران /  رزرو هتل /  هتل اسپیناس پالاس / ثبت آگهی رایگان / عکس پروفایل غمگین / بسته بندی لوازم منزل / دستگاه برش لیزر / طراحی سایت در بجنورد / خدمات نظافتی در مشهددستگاه فایبر لیزر / دستگاه فایبر لیزر / خرید vpn