بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

 استفاده از تصاوير مرتبط با متن در شبكه هاي اجتماعي 

در بازاريابي و فروش كه شما كار ميكنيد سعي كنيد از تصاويري كه مربوط به كارتان است در شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. اين كار بسيارمهم و براي مشتري جذاب تر است . بيشتر شبكه هاي اجتماعي عكس محور هستند ، علت اين امر آن است كه طبق تحقيقات صورت گرفته مخاطبان با محتواي بصري ارتباط و تعامل بهتري برقرار مي كنند . بنابراين كسب و كار ها نيز بهتر است به منظور جلب نظر مشتري در كنار محتوايي كه منتشر مي كنند عكس از محصولات خود قرار دهند . اين كار علاوه بر جلب نظر مخاطب موجب ميشود اطمينان مخاطب براي خريد محصول يا استفاده از خدمات يك كسب و كار افزايش يابد .

لينك دادن به سايت و ساير شبكه هاي اجتماعي

در بازاريابي و فروش اگر شما نيز جز آن دسته از افرادي هستيد كه از چندين رسانه براي تبليغات ديجيتال استفاده مي كنيد بهتر است با ترفند هايي مخطب هر يك از شبكه هاي اجتماعيتان را به بازديد از ساير شبكه هاي اجتماعي سوق دهيد اين كار را مي توانيد با لينك دادن اتفاق مي افتد . به منظور بازديد بيشتر شبكه هاي اجتماعي مي توانيد لينك آنها را در انتهاي سايتتان قرار دهيد و همچنين مي توانيد به منظور بهبود محتواي منتشر شده بر روي سايت لينك آن را در زير پست ها در شبكه هاي اجتماعي منتشر كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۱:۲۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 موقعيت مناسب براي انتشار پست در اينستا

در پست هايي كه در اينستا ميگذاريد سعي كنيد از موقعيت هاي مناسب براي انتشار استفاده كنيد . اين كار به شما در كارتان و جذب مشتري بسيار زياد كمك ميكند. موقعيت مناسب بسيار مهم است. ارسال پست در بازه هاي زماني تعيين شده به نوعي نشانه ي احترام به مخاطب مي باشد . با توجه به آمار بازديد پست هايتان مي توانيد بهترين زمان را مشخص كنيد و در همان بازه ي زماني به انتشار پست هايتان بپردازيد . داشتن تقويم محتوايي مناسب باعث برندينگ شما در شبكه هاي اجتماعي مي شود .

توليد پست ها در اينستا 

سعي كنيد از شيوه ها و متدهاي جديد در پست گذاري استفاده كنيد. استفاده از پست هايي كه خلاقانه و بروز باشد بسيار در كار شما تا ثير گذار است و به شما در موفقيت در بازاريابي كمك ميكند. امروزه پست هاي معمولي مفيد نيستند و كاربران نميتوانند با محتواي غير خلاقانه ارتباط مناسب برقرار كنند . بنابراين در دنياي پر رقابت امروز داشتن محتواي همراه با خلاقيت در بازاريابي محتوا بسيار اهميت دارد و با توجه به عكس محور بودن اينستاگرام توليد محتوا براي آن اندكي دشوار است ، زيرا كه كاربران اينستاگرام به دنبال عكس هاي جذاب هستند و با محتوا ارتباط زيادي برقرار نمي كنند . بنابراين بايد از گرافيست هاي حرفه اي كمك گرفت تا ايده هاي عكاسي خلاقانه داشته باشند و از اين طريق بتوان با مخاطب تعامل بيشتري برقرار كرد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۰۰:۳۲ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 ارتباط موثر با مخاطب در بازاريابي 

لازم است بدانيد كه داشتن ارتباط با مشتر و مخاطبين بسيار در كار شما تاثير گذار است. رفتار شما به شكل احترام آميز در مقابل مشتري و تقاضاي او حسن زيادي دارد كه از آن قافل نشويد.  كه گاهي يك تشكر ، پاسخ دادن به كامنت ها در سريع ترين زمان ممكن و دعوت از مخاطب به تعامل در كسب و كار ميتواند تاثير به مراتب بيشتري داشته باشد . بنابراين هميشه ارائه ي خدمات و محصولات خوب همه ي كار را پوشش نميدهد و جلب اعتماد در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي نيازمند برقراري ارتباط موثر با مخاطب است .

ارتباط همراه با احترام و ادب در بازاريابي

شبكه هاي اجتماعي امروزه جاي ارتباطات رو در رو و چشمي را گرفته اند بنابراين همانطور كه در ارتباطات رو در رو رعايت ادب بسيار اهميت دارد در بازاريابي اينترنتي نيز به همين شيوه است . در ارتباطات مجازي لحن صحبت مشخص نيست بنابراين با به كار بردن لغات مناسب و به جا و استفاده از ايموجي هاي مناسب مي توان حس صميميت و اعتماد را در مخاطب ايجاد كرد . تقويت ارتباط با مشتري تاثير بسياري بر پيشبرد اهداف بازاريابي آنلاين و برندينگ هر كسب و كار دارد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۲۰:۱۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

زمان  پست درشبكه ي اجتماعي 

زمان در شبكه هاي اجتماعي براي اكثريت زياد صرف ميشود و بسياربي از افراد از اين صفحه ها استفاده هاي زيتدي را ميكنند و در زندگيشان بسيار كاربرد دارد . يكي از اين شبكه ها كه بسيار ديده ميشود ميتواند به بازاريابي و فروش كسب و كار ها كمك كند . به خاطر داشته باشيد اگر زمان بيشترين بازديد از شبكه هاي اجتماعي و صفحه ي خود را بدانيد ميتوانيد در آن موقع به انتشار پست هايتان بپردازيد و بازديد بيشتري را بگيريد و اين در طولاني مدت به افزايش فروش و برندينگ شما كمك خواهد كرد .

ز ويدئو در محتواهاي شبكه ي اجتماعي 

همانطور كه ميدانيد يكي از آيتم هاي مهم در بازاريابي محتوا بازاريابي ويدئويي مي باشد . ويدئو يكي از تاثير گذارترين ابزار براي بازاريابي و فروش مي باشد . بهتر است ويدئو ي شما از محصولي كه عرضه مي كنيد تهيه شود و انتشار ويدئو يوتيوبي هيچ تاثير مثبتي براي كسب و كار شما نخواد داشت .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۲۴:۳۵ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 جذابيت پست ها در شبكه هاي اجتماعي

در مورد بازاريابي آنلاين چه ميدانيد؟ آيا ميدانيد كه اين نوع باازريابي چگونه است بايد گفت كه  بازاريابي آنلاين  از نوع سخت و مهم بازاريابي است و در اين بازاريابي بايد به گونه ايي عمل شود كه مخاطب را نگه داريد  كه بتوانند بعد ها تبديل به مشتري شما شوند . بنابراين اينكه چگونه بتوانيد مخاطب هدفي را كه در نظر داريد به سمت خود بكشيد و از آنها مشتري بسازيد بسيار مهم است . اين كار شايد در گام اول ساده به نظر برسد ، اما كسب و كار هاي بسياري بوده اند كه فريب همين ساده به نظر رسيدن را خورده و وارد اين بازي شده اند و در نهايت پس از صرف زمان و هزينه ي فراواني پاسخ مناسبي از فعاليت هايشان دريافت نكرده و دلسر شده اند . براي اين كه اين اتفاق براي شما تكرار نشود بهتر است قبل از شروع هر نوع فعاليت حرفه اي در شبكه هاي اجتماعي اين مقاله را تا پايان بخوانيد .

 مناسبتهاي مختلف در بازاريابي 

در بازاريابي اينترنتي توجه داشته باشيد كه هرگز نبايد به طور كامل آرايش فروش به خود بگيريد ، توجه به مناسبت هاي مختلف و انتشار پست هايي در خصوص اين مناسبت ها مي تواند در اين امر به شما كمك كند و ضمن ماندگاري نام برند شما در ذهن مخاطب بعد ها موجب افزايش فروش شما شود . بهتر است علاوه بر توجه به مناسبت هاي داخلي ، برخي از مناسبت هاي جهاني را نيز حتما به ياد داشته باشيد تا بدين صورت بتوانيد طيف گسترده اي از مخاطب را براي خود نگه داريد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۵۵:۴۸ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 تصاوير جذاب درشبكه هاي اجتماعي 

كسب و كاري را كه راه اندازي ميكنيد سعي كنيد بسيار عالي و در مورد تبليغ شيوه هاي جديدي را راه اندازي كنيد مخاطباني كه در كسب و كار شما هستند و مدام پيگيري ميكنند را بيشتر جذب كنيد. با شغل خود و مخاطبي كه در آنها حضور فعال دارند انتخاب كنيد برخي از كسب و كار ها همانند مزون ها ، آرايشگاه ها ، فست فود ها و رستوران ها نيازمند اين هستند كه با انتشار عكس از محصولاتشان مخاطب را ترغيب به خريد كنند .براي مثال ممكن است پوشاكي كه در تن يك شخص باشد جلوه و زيبايي بيشتري نسبت به زماني كه در تن فرد نيست داشته باشد بنابراين براي اين مشاغل با انتخا كپشن ها و هشتك هاي مناسب عكس هاي از محصول را در معرض ديد مخاطب قرار داد . اين موضوع كه 65 تا 85 % افراد از حافظه تصويري بهتري برخوردار هستند مويد اين موضوع مي تواند باشد بنابراين با انتشار تصاوير حرفه اي و زيبا از محصولات خود ضمن نفوذ بيشتر ميتوانيد مدت طولاني تري در ذهن مخاطبانتان بمانيد .

 بهترين موفقيت شبكه هاي اجتماعي

امروزه با وجود كسب و كارهايي كه بسيار زياد است در كنار آنها شبكه هاي اجتماعي زيادي نيز شكل رفته است و اكثريت تمايل دارند كه در زمينه ي شبكه هاي اجتماعي فعاليت زيادي را داشته باشند..اما اينكه بتوان در ميان تعداد زياد فعالان در حوزه ي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موفق شد نيازمندن دانستن بايد ها و نبايد ها ي فعاليت در شبكه هاي اجتماعي است و بايد بتوان در اين رقابت شديد ميان كسب و كار ها با ترفند هايي مخاطب را به بازار خود مشتاق كرد. در ادامه ي اين مقاله به برخي از ترفند هاي موفقيت در شبكه هاي اجتماعي خواهيم پرداخت:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۵۱:۴۱ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 مهمترين نكات شبكه هاي اجتماعي 


در زمينه ي كار نكاتي وجود دارد كه اكثريت به ان توجه نميكنند و اين باعث ضرر آنها در كسب و كار و موفقيت آنها ميشود بايد دقت كنيد كه كسب و كار در كنار هدف هايتان رونق ميگيرد. افرادي كه كسب و كاري را راه اندازي ميكنند قبل از ورود به بازاريابي شبكه ايي در مورد كار خود هدفي را دنبال نميكنند و بيشتر ميخواهند كسب و كار را راه اندازي كنند و به آن برسند.  از آنجايي كه اهداف كلي مشخصي براي بازاريابي اينترنتي ندارند سياست هاي متناسب با آن هدف را نيز نميدانند اما در حالت كلي چندين مورد وجود دارد كه در صورت رعايت كردن آنها ميتوانيد مخاطبانتان را به داشتن تعامل بيشتر در صفحه ي اختصاصي خود ترغيب كنيد .

دعوت از مخاطبين  به چالش


پايه ي اينستاگرام عكس مي باشد بنابراين اگر ميخواهيد بهترين نتيجه را از بازاريابي ديجيتال داشته باشيد بايد دقت كنيد كه اين تصاوير به گونه اي باشند مه در قدم اول توجه مخاطب را جلب نموده و در قدم دوم او را تشويق به اشتراك گذاري ، لايك و درج كامنت كند . براي اين كار بايد با نياز ها و روحيه ي مخاطبانتان آشنا باشيد و خود را جاي مخاطب قرار دهيد و اين سوال را از خود بپرسيد كه آيا محتوا منتشر شده به گونه اي است كه مخاطب را جذب كند . براي جذب مخاطب ميتوانيد مسابقاتي را برگزار كنيد . مثلا از آنها بخواهيد كه با محصولاتي كه از شما خريده اند عكس گرفته و تحت هشتك هاي خاصي آنها را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذارند . يا اينكه در زير عكس به اشتراك گذاشته شده دوستان خود را تگ كنند اين كار باعث مي شود هم ساير مخاطبين به شما بيشتر اعتماد كنند و هم اينكه با دعوت از دوست افراد بيشتري به چالش دعوت شوند و اين به نفع كسب و كار شما مي باشد . به طور كلي تصويري كه توسط مشتري شما به اشتراك گذاشته مي شود نفوذ بيشتري در ذهن مخاطبانتان دارد چون افراد به او به چشم يك فرد قراردادي نگاه نمي كنند و به گفته هايش بيشتر توجه مي كنند چنانچه اين تصوير منتشر شده همراه با يك كامنت نيز باشد قدرت نفوذ بيشتري خواهد داشت .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۱:۵۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 اينستاگرام و مخاطب بالفعل 


مشتر و مخاطبين در امر خريد و فروش شما بسيار اهميت دارند شما بدون مشتري نميتوانيد كسب و كارتان را حفظ كنيد اولين اصولي كه بايد رعايت شود همين مشتريان ومخاطبين هستند كه بسيار ارزشمندند.اگر ميخواهيد مشتريان زيادي داشته باشيد بايد دايره ي تعاملاتتان را افزايش دهيد .يكي از راه هاي افزايش تعاملات و يافتن مخاطبان بازاريابي ديجيتال در شبكه هاي اجتماعي پر مخاطب است . شما از اين طريق مي توانيد خود را به ديگران معرفي كرده و علاقه مندان به محصولات و خدماتتان را جذب كنيد در وحله ي دوم اين شما هستيد كه با ارائه ي ارزش افزوده به مخاطب آنها را از مخاطب باالفعل به مخاطب بالقوه تبذيل مي كنيد .

اينستاگرام وكسب و كار 


شبكه هاي بازاريابي را بايد از آن استفاده كرد زيرا براي تبليغات بسيار مهم است و جالب است كه بدانيد از دست دادن آنها مساويست با از دست دادن كار و تبليغ در مورد كارتان پس بهتر است به اين مورد توجه كنيدبنابراين بهتر است اگر در اين شبكه ي اجتماعي عضويت نداريد با يك اكانت ساده در آن عضو شويد و در جريان اتفاقاتي كه در آن مي افتد قرار بگيريد . شايد قبلا راجع به كسب و كار شما در آنجا مطلبي درج شده باشد . ميتوانيد بدانيد كه نظر بقيه در رابطه با كسب و كار شما چيست و اطلاعاتي از اين قبيل به دست آوريد . 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۹:۲۷ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

 فعاليت در شبكه هاي اجتماعي 


شبكه هاي اجتماعي بهترين راه حل براي كار شما و تبليغات دركسب و كار ميباشد در مورد اينكه به عنوان  بازاريابي ديجيتال عاليت بكنيد بايد از اهداف افراد در شركت در باازريابي اطلاع داشته باشيد. در اين است كه بدانيم افراد از فعاليت در شبكه هاي اجتماعي چه هدفي را دنبال مي كنند و با شناسايي آن هدف ها بتوانيم براي آنها راهكار پيشنهاد داده و آنها را به سمت خود بكشانيم در يك مطالعه كلي مشخص شد كه عموم مردم از زمان پيدايش اينترنتي و فضاي مجازي براي اهداف زير در آنها فعاليت مي كردند :
افراد براي يافتن راه حل براي مشككلاتشان از فضاي مجازي استفاده مي كنند
در مورد مواردي كه اطلاعات كافي ندارند جستجو مي كنند .
به دنبال راه حا هايي براي رقابت با رقبا هستند
راه هايي براي يادگيري مهارت هاي جديد به صورت رايگان را جستجو مي كنند


افراد موفق در شبكه هاي اجتماعي 


اگر به كسب و كارهايي كه در بازاريابي ديجيتال موفق هستند نگاهي بياندازيم نكات مشتركي را در بين همه ي آنها خواهيم ديد اينكه همه ي آنها توانسته اند به سوال هاي زير به درستي پاسخ دهند . پس اگر شما نيز قصد داريد در اين فضا موفق شويد بايد بدانيد كه موفقيت شما در پاسخ صحيح دادن به سوال هاي زير است :آيا شما قادر هستيد گره اي از مشكلات مخاطبانتان باز كنيد ؟
ميتوانيد باعث ايجاد ارتباطات موثر بين خود و مخاطب شويد؟
به مخاطبتان حق انتخاب مي دهيد ؟ميتوانيد خدماتي را اراده دهيد كه مخاطب را مشعوف كند ؟


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۳:۵۸ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

حذف اختلال در كار 

اين نكته بايد مورد بررسي قرار گبرد كه در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موفقيت و رسيدن به هدف بسيار مهم است در فيسبوك عاملهايي باعث موفقيت ميشود كه در اينجا مورد بررسي قرار گرفته . بدون شك يكي از عوامل حياتي كه موجب موفقيت فيسبوك شده است اين است كه سرورهاي آن دچار مشكل نمي شوند و همواره از زمان ظهور تا به حال در دسترس مردم بوده است .به علاوه تداوم روندي كه فيسبوك در پيش گرفته نيز بسيار حائز اهميت است محيط كاربري تغيير چنداني نكرده است و به همان صورتي كه بود هنوز هم هست . هر چند كه هر از چندگاهي تغيير لازم است ولي گاهي اوقات تغيير هاي ناگهاني و بدون فكر ميتواند تلاش هاي چندين ساله سازمان ها را در عرض چند دقيقه نابود كند . فيسبوك بسيار هوشمندانه و درك خواسته كاربر و راحتي كه كاربر با فضاي ساده و هميشگي فيسبوك دارد تا به حال تغييرات عظيمي در محيط فيسبوك ايجاد نكرده است.

برقراري ارتباطات گسترده در بازاريابي 

مارك زاكربرگ موسس فيسبوك معتقد است كه هدف اصلي و علت تاسيس فيسبوك در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي  اين بوده است كه بتواند يك دانشكده را به صورت مجازي همراه خود داشته باشد محيطي كه پر از ارتباطات است .در واقع مردمي كه در دنياي واقعي با هم در تعامل هستند فيسبوك اين امكان را فراهم كرده كه در اين فضا نيز بتوانند با هم در ارتباط باشند به علاوه ارتباطات فرامرزي نيز در فيسبوك به راحتي امكان پذير است و پلتفرمي است كه به نحو احسن توانسته هدف اصلي از تاسيسش را به تحقق برساند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۵۴:۱۸ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 24
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2014
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

اینستاگرامی ها

  دستگاه برش لیزر  /  تور نجف /  دوربین مداربسته بیسیمسئو کار حرفه ای  / تشک بادی /  رزرو هتل /  هتل اسپیناس پالاس / ثبت آگهی رایگان / دستگاه برش لیزر / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید

» سفر به استرالیا | کارهایی که باید در استرالیای غربی انجام دهید!
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | کنار دریا
» سفر به ایرلند | جزیره های ایرلندی که حتما باید از آنها بازدید کنید
» سفر تکنفره خانم ها | ده سوال معمول در مورد تنها سفر کردن
» 9 حقیقت پنهان درباره ی کوه راشمور در داکوتای جنوبی
» روادید الکترونیکی برای شهروندان کرد صادر می شود!
» دانستنی های سفر به بارسلونا | نکات قبل از سفر به اسپانیا
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | رها چون پرنده
» ترس های سفر | چگونه با ترس خود مقابله کنیم
» تصورات اشتباه و داستان های ساختگی در مورد سفر تک نفره خانم ها
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | گله غازها
» سنت های جالب در جهان | فرهنگ های کمتر شنیده شده جهان
» نکات ضروری سفر | تجربه سفری دلچسب با رعایت نکات مفید سفر
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | مشعل های سرخ
» ساحل ریلی، ساحلی دیدنی در کرابی تایلند
» دانستنی های سفر به نیوزیلند | آگاه سفر کنید!
» آژانس مسافرتی تایماز پرواز ایرانیان
» دیداری دشوار با اثری ناشناخته اما باستانی!
» خانه طباطبایی های کاشان | عروس خانه های ایرانی در میان کویر
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | نوشیدن از سرچشمه
» آژانس هواپیمایی تیروژ پرواز پارس
» زیباترین آبشارهای جهان | معرفی باشکوه ترین آبشار های جهان!
» دفتر ازدواج پیوند مهرافزا
» جزیره کوه پان یی پوکت | کشف تاریخچه جالب از گشتی در پوکت
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | نیروی زغال سنگ
» کوه های کارپات | طبیعتی زیبا در شرق اروپا !
» ترسناک ترین نقاط جهان | تجربه هیجان و لذت در عجیب ترین نقاط جهان
» سفر تک نفره به آمریکا | نکته های مهمی که باید بدانید
» پارک های جنگلی تهران | تجربه ای از طبیعت سبز شمال
» کاهش زمان کنترل پاسپورت در فرودگاه به 10 ثانیه
» تصورات اشتباه در مورد کشور اسپانیا | تصویر غلط درباره اسپانیا
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | رنگ صلح شهر
» سفر یک نفره به سوییس | نکات مهم که خانم ها باید بدانند
» خوشگذرانی در ویتنام | سفر به ویتنام، بهشتی برای گردشگران
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | درام زیر آب
» اقامت در هتل اشباح | یک شب را در هتل اشباح سپری کنید!
» سفر با کودکان | دانستنی های سفر با کودکان
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | به دنبال موج
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | آرتیست بازی در خیابان
» سفر یک کودک یوگسلاو در بزرگسالی به یوگسلاوی
» کاخ صاحبقرانیه تهران |گشت و گذاری در مجموعه نیاوران
» اثری 750 ساله در روستایی تاریخی کشف شد
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | غروب ابریشمی
» رمانتیک ترین مقصد در هر کشور، تجربه ای از عشق و زندگی
» 8 تفریح برتر در پارک ملی Banff کانادا
» جابجایی معابد ابوسمبل | معبد های خارق العاده مصر که جابجا شدند
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | روز شستشو
» معرفی شهر بانوی آب ها | کنگاور کرمانشاه
» دریاچه لاک تک، تنها پارک ملی حفاظت شده شناور در جهان!
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | گذرگاه غول!