بازارايابي شبكه هاي اجتماعي
همه چيزدرباره بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

قانون صبر و پيشرفت در شبكه هاي اجتماعي 

يكي از قوانين اساسي كه در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد صبر داشتن است. درست است شبكه هاي اجتماعي داراي يك اجتماع بزرگ است كه افراد زيادي در آن قرار دارند اما اگر ما بخواهيم باي بازاريابي اينترنتي خود از اين شبكه ها استفاده كنيم نيازمند صبرو شكيباي است. ساختن روابط زنجيره اي با مخاطبين در زمان كم ميسر نيست .

قانون در دسترس بودن روشي براي پيشرفت 

مهمترين بخش شبكه هاي اجتماعي تعامل پذيري در اين رسانه هاست . اين شبكه‌ها موجب مي‌شوند تا هركسي كه در آنها عضويت دارد به‌نوعي موجب غناي آنها شود. بنابراين اگر شما همانند يك انتشاردهنده سنتي محتوا رفتار كنيد و تنها پيام خود را انتشار دهيد، در حال از دست دادن فرصت بسيار زيادي مي‌باشيد. فقط و فقط اقدام به انتشار محتوا خود و سپس غيب شدن از صحنه نكنيد. همواره در دسترس مخاطب خود باشيد. هميشه بخشي از گفتگوي بين اعضاء را به خود اختصاص دهيد. همواره به‌طور مستمر در شبكه‌هاي اجتماعي خود حاضر شويد و رابطه‌اي دوسويه را با آنها شكل دهيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۰:۳۹ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

جلب توجه دنبال كنندگان روشي براي بهينه سازي

به دنبال نياز هاي فالوور هاي خود باشيد و سعي كنيد تصوير و محتوا را بر اساس نياز آنها انتشار دهيد. بهتر است بيشتر از تمركز بر چيزي كه مي خواهيد به آنها بگوئيد، بر چيزي كه آنها خواهان شنيدن از شما هستند تمركز داشته باشيد.

استفاده از Social Mention

اين ابزار به شما كمك مي كند تا بفهميد ديگران در اين شبكه ها در مورد شما چه مي گويند و چگونه مي انديشند؟

برقراري ارتباط صميمي در پيشرفت شبكه هاي اجتماعي

اگر بتوانيد روابط صميم تري با مخاطبين خود برقرار كنيد مي توانيد هميشه آنها را كنار خود حفظ كنيد. اكثر ما سعي مي كنيم از كساني خريد كنيم كه آنها را مي شناسيم. . بدين جهت گاهي اقدام به انتشار تصاوير شخصي و روابط پشت صحنه خود مشتريان يا ديگران بكنيد.

زير ساخت كمتر پيشرفت سريع تر 

براي نتيجه گيري بهتر سعي كنيد از زير ساخت كتر استفاده كنيد تا به هدف بهبود ديجيتال ماركتينگدست يابيد.اگر بخواهيد با شبكه هاي اجتماعي مختلف كار كنيد در اين صورت تمركز شما پايين مي آيد و ممكن است نتيجه عكس ببينيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۱۰:۴۴ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

ايجاد شور و هيجان براي كاربران به تبليغ

اعضاي پيج شما بهترين تبليغ كننده براي شما هستند اگر برايتان مقدور است آنها را تشويق به تبليغات كنيد يكي از بهترين ترفند هاي تبليغ برگزاري مسابقات متنوع مي باشد . يك مسابقه اينستاگرامي معمولا طوري طراحي مي شود كه كاربران را تشويق به اشتراك عكس از محصولات يا محيط يك فروشگاه مي كند. براي مثال اگر شما صاحب يك رستوران هستيد مي توانيد يك مسابقه طراحي كنيد و از مشتريانتان كه به صورت حضوري براي صرف غذا مراجعه مي كنند دعوت كنيد تا از غذاي سفارشي خود عكس بگيرند و با هشتگ مخصوصي كه شما تعيين كرده ايد آپلود كنند، پس از آن مي توانيد معيارهايي مثل تعداد لايك بيشتر را براي انتخاب برنده تعيين كنيد، با اين كار تعداد فالوور هاي بيشتري جذب خواهيد كرد و از طرفي يك شور و نشاط هم بين مشتريانتان ايجاد مي شود. يك راه ديگر براي استفاده از كاربران پيشنها براي تگ كردن دوستانشان است، براي اين كار هم يك جايزه تعيين كنيد و براي كسي كه بيشترين تعداد دوستانش را تگ كند جايزه بدهيد. از مشتريان بخواهيد همكاري كنند وقتي شخصي از شما خريد مي كند از اون بخواهيد تا از خود به همراه محصول خريداري شده يك عكس تهيه كند و برايتان بفرستد تا آن را در اينستاگرام آپلود كنيد. اين كار حس خوبي به خود آن شخص مي دهد و از طرفي باعث ايجاد اطمينان بيشتري در بقيه افراد مي شود و در صورتي خود آن فرد عكس را در حساب خود منتشر كند باعث مي شود دوستان او نيز به سمت شما جذب شوند.
 

هزينه براي جذب فالوور

حتما تبليغات كنيد برخي از پيج هايي كه فالوور بالا دارند با دريافت هزينه پيج شما را تبليغ مي كنند در اين صورت تعداد فالوورهاي شما هم افزايش مي يابد بعضي پيج ها نيز در ازاي دريافت پول بيشتري به صورت تضميني تعداد چند هزار فالوور برايتان جذب مي كنند. علاوه بر اين ها سايت هاي زيادي نيز وجود دارند كه فالوور را مي فروشند و پكيج هاي مختلفي نيز ارائه مي كنند، در مورد ماهيت كار اينگونه سايت ها شباهت زيادي وجود دارد و استفاده از آنها را منوط به تشخيص خودتان مي دانم.

ايجاد صميميت به كمك ارسال تصوير

يكي از امكاناتي كه اينستاگرام در اختيار شما قرار مي دهد ارسال تصاوير يه يك شخص خاص به صورت خصوصي با حفظ روابط عمومياست. اين امكان به شما اجازه ميدهد تا با مشتريان خاص خود ارتباط نزديك تري برقرار كنيد و محصولات جديد خود را قبل از نمايش عمومي براي افراد خاصي بفرستيد و يا اگر محصولي را فروخته ايد عكس محصول بسته بندي شده و آماده ارسال را براي خريدار بفرستيد تا در جريان لحظه به لحظه خريد خود قرار بگيرد.
حتما افراد را فالوو كنيد
يكي از روشهاي بالابردن فالوور، فالو كردن افراد است تجريه نشان مي دهد كه از هر دو فالوور يكي از آنها شما را فالو ميكند، هر چند اين كار زمان بر است ولي مي توانيد از اين روش براي جذب افراد مهمي كه ميشناسيد استفاده كنيد. مثلا اگر كسي را ميشناسيد كه مي دانيد به محصولات شما علاقه دارد حتما او را فالوو كنيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۰:۲۵ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]

توسعه بازاريابي شبكه هاي اجتماعي  

اگر احساس مي كنيد سايت شما بازديد كننده محدودي دارد بايد حتما بر روي شبكه هاي اجنتماعي خود كار كنيد و بازديد كننده سايت خود را از اين طريق افزايش دهيد.حتي اگر فكر مي كنيد بازديد كننده سايت شما از طريق رسانه هاي اجتماعي بالاتر از 30 درصد است مي توانيد به دنبال كارايي بالاتر و رشد روز افزون آن باشيد تا بازاريابي و فروش موثري داشته باشيد. امروز مي خواهيم در اينجا راهكار هاي مهم و اساسي براي پيشرفت در شبكه هاي اجتماعي را به اختصار توضيح دهيم.

برقراري پيوند بين شبكه هاي اجتماعي

شما مي توانيد كار بران فيس بوك خود را به لينكدين و تويتر هدايت كنيد وكاري كنيد كه شما را در گوگل پلاس دنبال كنند. آنگاه با نهاندن هر چيزي روي شبكه هاي اجتماعي، هميشه در ميان پيروان تان هستيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۳۲:۱۱ ] [ نادر رفيعي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 2876
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب